Объем делового письма - не менее 150 слов и не более 200. Количество слов проверяется функцией текстового редактора Word. При проверке лишние слова отбрасываются и проверяется только оставшийся текст, что может привести к снижению оценки. Обратите внимание на то, как считаются слова: 100% = одно слово 100 percent = два слова 100 per cent = три слова
TO: Passenger Service, ***
FROM: Elena
SUBJECT: Regular booking
My name is Elena, and I am a frequent passenger of your company. I purchased a ticket from *** for a flight departing from Moscow and arriving at Lome, Tokoin airport on July 14, 2023. However, on July 14, 2023, my flight was canceled. I was flying out for business, and because of the cancellation, I missed the event. I have attached a copy of invitation to the *** to this letter.
I am now asking that *** provide a refund of my flight for $* as per *** refund policy. Please refund this balance to Russian State Bank.
I look forward to resolving this matter amicably, you may contact me at *** if you would like to discuss this matter further. If I do not hear from you by the end of August, I will take further action.
Sincerely,
Elena
Оценка зависит от количества допущенных ошибок: лексических, грамматических и орфографических, а также от полноты представленного текста
антиплагиат 60%
текст без *** отправлю в лс))
предлагайте свою цену!
Гарантия на работу | 1 год |
Средний балл | 4.96 |
Стоимость | Назначаете сами |
Эксперт | Выбираете сами |
Уникальность работы | от 70% |