Produce a x2’500 word report/essay report/plan in which you do an analysis of Strategic Management’s Principles of Strategy Implementation. You need to base your analysis on the course content of Week 8: Strategy Implementation. You can select your own brand/product/service in a geographical area and target population of your choice.
All work must be typed in paragraph format with full sentences. Use type face Times Roman or Arial 12 for text and 14 for headings. You are kindly reminded to use the Harvard Ref. System correctly (i.e., both in-text and in your listing of references). All references do not count towards your word count of x2’500 words.
Эссе по стратегическому менеджменту, есть ссылка с доступом на презентацию по данной теме. Объем слов 2500. Оригинальность в бесплатной версии антиплагиат ру 85%, заимствование из одного источника не более 30% информации
Прикрепляю презентацию с материалами.
Гарантия на работу | 1 год |
Средний балл | 4.96 |
Стоимость | Назначаете сами |
Эксперт | Выбираете сами |
Уникальность работы | от 70% |